2014. február 9., vasárnap

Things I like today

Hosszú, kemény hét volt, egy röpke üdítő Gájer Bálint estével megfűszerezve az Orfeumban ami picit kizökkentett a melankóliából. A társaság szuper volt, az előadásról nem is beszélve amiből egy fergeteges este kerekedett!:) A hét viszont leginkább arról szólt, hogyan tovább, de hétvégére megszületett a döntés, folytatom! Ehhez az is hozzájárult, hogy tegnap egy izgalmas napot tölthettem el Sütő Enikő modelliskolájában, mint stylist ami igencsak megkönnyítette a döntésemet. De persze azokról sem szeretnék megfeledkezni akik mellettem álltak, így nekik is egy hatalmas ölelés! Szó mi szó imádom ezt csinálni! 
De térjünk vissza a kívánságokra amiről a 'Things I like today' szól.  Úgy gondoltam ezen a hétvégén előveszem a kislányos énem és szeretnék mindent rózsaszínben látni. :)
Először is szeretnék virágot a lakásba, van egy gyönyörű üvegvázám azt szeretném telis-tele virággal. Festeni továbbra is, remélem ma sikerül befejeznem amit elkezdtem. Fánkimádó lettem pedig régen ki nem állhattam, minden nap meg tudnám enni, de most valami különlegesre vágyom. Elvonulni picit a napi gondok elől és olvasni egy izgalmas könyvet, például amit tegnap kölcsönkaptam. És hát mi mást mint világbékét! :) Ha ha, persze azt is, de előtte mindenképp egy LOVE gombot a laptopomra....:)))


Képek: via tumblr

Jó pihenést Mindenkinek! :)

Szőkefürtös szeretettel,
Csókol B&C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése